Nu djävlar !

Sista veckan i viktminskningstävlingen.
Jag kan bara anta att det kommer att vara en del sura miner och irritation.
Det här är svältveckan.
d.v.s. den vecka när det är sista chansen att gå ner för att vinna de sista åtråvärda muggarna.

Hitills har det väl gått lite si sådär....
Men det är ju bara måndag ännu...
Så humöret har väl inte börjat svika än.

För övrigt är väl svält och träning absolut sämsta sättet att förlora vikt..
Alltså inget att rekommendera...

Men men...
Nu är det prestige i det här.
Så....

Nu kör vi stenhårt, dessutom är det ju bara till på lördag !!!

Då ska jag ju vinna alltihop, och ta med mig min träningskompis på tåget mot seger.

/ Per

"I'm going off the rails on a crazy train!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0