Life as we know it...

Det är med ett visst vemod man inser att tävlingen snart är över.
Några få dagar kvar.
Insatsen presterade timmar på cykelhelvetet, och med hantlar och andra skumma redskap.

Har jag lärt mig något ?

Möjligen att man inte ska gå på vilka utmaningar som helst.

Njaej det finns nog mer man lärt sig.
Jag kan uppskatta Surkål..
Påminner lite om året vi var vegetarianer, bara för att vi inte orkade med att äta samma mat varenda dag, eller... i alla fall väldigt begränsad meny. Som Lakto Ovo Vegetarian har man trots allt ganska stora friheter.

Nu har man lärt sig att det finns menyer som är avsevärt nyttigare, och tro det eller ej, men riktigt goda..

Jag kan fortfarande känna att det skulle sitta som en fläskläpp med ett skrovmål eller sn stor dubbel ost..

Träningen har iofs inte avstannat, och får ju inte stanna heller.
Magmåttet ska fortfarande ned med ca tio centimeter.
Vikten är inte det egentliga problemet just nu.
... ja lite kanske...
Problemet är att jag har lyckats gå ned överallt på hela kroppen utom just på magen.
Armar och ben är spinkiga som stickor, men magen ..... Pjaa...

Nej... Inte sura över det...

Idag har jag som vanligt syklat i trettio minuter, lyft hantlarna 300 gånger och pumpat magen med situps

Hoppas verkligen att det blir träningsvärk i morgon igen..

Det har varit ett par dagar av smärta efter triathlon tävlingen.
Benen har inte riktigt fungerat som dom ska, men nu börjar det ordna till sig igen.

Dags för nya mål.

/ Per

"Heading för the light"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0