3 dagar kvar

Det är nära nu och jag/vi känner segervittringen. Bara två kilo till så har vi segern som i en liten ask. Mohahahah *evil laugh*.

Det gick helt otroligt trögt i dag. Värre än i går faktiskt trots att träningsvärken börjar vara helt borta. Bara lite i höfterna. Fast då har jag fått träningsvärk i magen i stället. sex dagars uppehåll med magträning är för länge. Så är det! Också har jag provat en ny övning som vi såg på TV i går. Lyfta fyra kilosvikten från hukande till att stå rakt. Det kändes på insidan av låren. Vi får se hur det kommer att vara i morgon.

Det är inte bara nära till avslutet på biggestloser utan det är bara tio arbetsdagar kvar till jullovet. Det känns, om möjligt, ännu bättre. Jag vill bara vara ledig nu.

"It's the final countdown"

/Susanne

Kommentarer
Postat av: milda

hej! var inne och läste lite om er, spännande! och grattis till att se "målsnöret"



Kommer ni lyckas hålla motivationen uppe till att fortsätta träna och äta bra när tävlingen är över? Och hur isåfall? Har ni någon plan?



Jag har tappat över 20kg med en pulverdiet och ska nu börja äta så smått igen.

2010-12-09 @ 12:58:12
URL: http://matildasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0