2 mil!

Kom nyss hem fårn gymmet. Vi for lite halvt ovilligt till gymmet med tanke på att det sulle kosta 115 spänn men då vi kom dit så visade det sig att man fick provträna gratis en gång. Jag kan stolt säga att jag lyckades cykla 2 mil på 62 minuter vilket jag är mycket nöjd med. Speciellt med tanke på att jag inte åt frukost före. Jag kände även att jag efteråt hade energi kvar att springa 5 kilometer (eller springa och springa;P) Så jag tror inte det kommer bli het omöjligt att klara tratlonet på under 4 timmar. Det blev itne att springa efteråt efterson Erik redan var klar med löpningen och han skulle vara tvungen vänta så länge på mig då så vi åkte hem istället. Men fan vad nöjd jag är.
Jag kan i alla fall meddela att det är STOR skillnad på deras cyklar på Stil och Mamma och Pers. Det har stor betydelse vilken växel du har och hur snabbt du cyklar det har ingenting med hur många tramptag du tar. Sen är juh cykeln på stil helt klart mycket stabilare. :)

/Sara


Kommentarer
Postat av: Emelie Lagne

fin blogg! LYCKA TILL!

2010-12-01 @ 16:12:56
URL: http://emelielagnesliv.blogg.se/
Postat av: Per

Ett tack till Sara för den informationen.



om våran cykel är trög och besvärlig och cyklarna på gymmet är bättre så ska nog detta gå vägen.

(Eller .... jag ska som sagt överleva i alla fall)

Har ni fixat era coacher ?

2010-12-02 @ 07:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0