Söndags kväll...

Mmmm...

Söndag kväll...

Före klockan 10 var dagens träning avklarad, även om mina och tegelstenarnas flytförmåga är oerhört närbesläktad så gav jag mig i kast med simning.
Ingen i hela världen vet varför, allra minst jag.

En svag simmare som inte ens tycker om att simma.

Fast å andra sidan tycker jag ju inte om träning över huvud taget ...
Så det kanske inte spelar så himla stor roll vad jag tar mig för.

Nått måste jag ju göra för att försöka hänga med i den här förskräckligt spännande tävlingen.

Nästa invägning är det min tur att vinna....

Så det så. !!


"Yoda: No more training do you require. Already know you that which you need."



/ Per

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0