Så var det då dags.

Äntligen ....
eller återigen...

Fy fan så tungt det går... Jag orkar fortfarande inte lyfta mig själv mer än två gånger.
Armarna räcker inte till.
Men ... "trägen vinner" heter det visst..
Jag kommer med andra ord INTE att ge mig förrän jag har lyckats att lyfta migsjälv fler än två gånger.

Men man har ju spagettiarmar och i viss mån även spagettitarmar, men det kanske man ska tala tyst om.
Nu är det ju faktiskt ett tag sedan sist det slank ner pasta, potatis eller ris, inte länge men tillräckligt länge för att upptäcka att huden blir lite mjukare, kan vara tillfälligt men man måste ju hoppas.
Samtidigt vet jag ju att det lika gärna kan vara att man håller sig borta från chips,läsk och godis.

Jag tvivlar på att träningen gör varken till eller från , det skulle i alla fall förvåna mig. Däremot tror jag att dieten gör största skillnaden när det gäller viktminskning.

Träningen är väl mer för att åtminstone låtsas att man får bättre flås.

"A long time ago in a galaxy far, far away..."


/ Per

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0