Latmaskar är vi allihopa !

Vet inte om det där med latmasken är smittsamt eller om det bara är ern rejäl tillfällig svacka.

Precis som mina mottävlande så iddes inte jag heller köra något "riktigt" pass idag.

Struntade i cyklingen (Även om ajg tror att det är den som ger mest.
Dock har jag i alla fall kört dom andra övningarna, och som kalorisnål simmig sås på den torrgrillade kycklingen utan kryddor och broccoli så lyfter jag mig själv några gånger också. Bara för att se om jag orkar mig själv fler gånger .

Däremot vet jag inte om jag väger flera gånger mer eller om jag bara är trött i armarna.

Nu ska i alla fall hjärnan få lite vila, vet inte varför jag är så vansinnigt trött i huvudet idag.... eller ... egentligen vet jag exakt varför, men jag kan inte göra något åt det, samma sak kommer att upprepa sig i morgon skulle jag tro.

Det är visst en åkomma som heter arbete, tror jag. Den är visst väldigt krävande , fast för en del är det fysiskt och för andra psykiskt, särskilt svårt är det om man är svag på något av de två sställena.


- God hates me !
- Hate him back, it works för me ...

/ Per

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0