Jodå, cykeln fungerade

Jag tog faktiskt cykeln till jobbet i morse.

Jag körde den även hem efter jobbet.

Dessutom blev det den vanliga träningen hemma, fast jag sparade några minuter på cykeln.
Är det någon annan som upplever att onsdagar är tunga att handskas med ?

Nej, det är säkert skitlätt för alla andra...

Jaja ... Det är väl bara att nöta på och försöka få en veckovinst om inte han den där som vann sist gör en likadan monstervecka till.
Jag nämner inga namn, för då blir Erik så mallig.

Men jag känner att jag är på gång, dessutom har jag planerat in en extra träning på lördag...
En jobbarkompis ska flytta och vi är några som lovat att hjälpa till.

Så får det bli.

"Al: Oh, only my loving family. Now I'm wondering why I'm running FROM the axe."

/ Per

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0