Jahapp..... Another day, another workout

Funderar lite på varför man egentligen skriver.

Först och fränst så är det ungefär samma övningar varje dag.
Det varierar lite hur mycket man orkar, men i stort sett samma övningar i alla fall.

Även om jag nu i dörrtrapetsen har upptäckt att jag orkar dra upp mig själv fler gånger, åtminstone före ett pass.
Men det har inte blivit roligare att träna, det har inte direkt blivit lättare.
Det enda positiva som man kan se och faktiskt känna också är att kroppen har fått en aning "bättre" form.

Inte mycket och mitten skulle nog fortfarande kunna bettecknas som rund, men det är ju också en form.
Så jag vet inte riktigt vad man ska göra...

Möjligen plocka fram den där cykeln som vi var iväg och köpte och börja använda den till och från jobbet.
Det skulle kunna vara ett kul trick.

Tänk vad mina mottävlande skulle bli förvånade om jag gjorde det.


"I owe my soul to the company store"

/ Per

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0