F*ck

En sak ska man ju ha klart för sig, Flytthjälp..... det är bara för korkskallar.
Jag skull ehjälpa en arbetskompis att flytta sitt bohag från punkt a till punkt b.

Den första banan kartongen jag lyfte innehöll tydligen uteslutande bly, eller något annat olämpligt.
För fjutt sade det i ryggen.
Dessutom , som om inte det skulle räcka så fortsatte jag att bära banankartonger och möbler i ett par timmar i alla fall.
Det ska man inte göra, känner jag nu.

Fast det går ganska bra att gå, cykla, och träna lite lätt med hantlar.

Men några situps blir det inte tal om.
Det är mestt besvärligt att ta sig mellan de olika ställningarna, nej inte dom ställningarna, era snuskhumrar.
Jag menar mellan sittande till stående, och tvärt om.

Så, förhoppningsvis ska jag bli lite smidigare under veckan så att jag kan komma igen med en rejäl minskning i slutet av veckan......... fast valborgs ...
Jag vet inte hur det ska gå

Vet inte ens om vi ska vara här eller hos Roger ännu.

Elden, Elden, Där har vi det. Det är det enda tigrar är rädda för.


/ Per

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0