Åter till träningen.

Har fuskat lite med träning och mat i TVÅ DAGAR !!!!

Eller ... fuskat och fuskat... det är klart att det blev mat på snabbmatkedja, men det ginns ju i alla fall något slags "lågkalorimål" på dom allra flesta grillar...
Sen var det ju inte någon lek att släpa omkring på ryggsäcken som vägde lika mycket som den vikt jag blivit av med, give or take.

Men jag kan nog gissa att det blir till att jobba hårdare denna vecka om jag ska hålla undan för monstret från luleå, som verkar ha fått något slags övermänsklig nytändning. Men jag måste nog hålla med henne som skrev att monstret inte ska bli utbränt... Ta inte i så att du bränner allt. Tänk på att även monster måste orkamed studierna också.

Jag känner redan nu att jag troligen kommer att ha träningsvärk i armar ock axlar i morgon.
Så då kanske det inte blir så mycket pingis på lunchen.

Det blev inte riktigt som vanligt idag.
Med träningen menar jag...
Det blev bara 15 minuter på maskinen, 100 situps, 100 butterly, 100 vadomnuheter, 150 sånadärandra.
Som avslutning på det hela gjorde jag 50 handledsböjningar med vikter. Inte för att gå ner i vikt, men för att försöka stärka den delen av kroppen en aning.

Sitter man 8-10 /dag framför dator så kan det nog vara värt att göra lite sånt också...

För övrigt blev jag utmanad att nya 100 gånger på en sån där handträninggsgrunka, på jobbet...
Jag kan säga att det var ett imponerande tempo.


"Every Generation Has A Legend. Every Journey Has A First Step. Every Saga Has A Beginning."

/ Per

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0